VOLG UPSELL   LinkedInTwitterfacebook Google+

Werving & selectie

 

Bemiddeling bij nieuwe arbeidskrachten voor uw contactcenter of sales afdeling:

Tijd, energie en geld besparen in de zoektocht naar een nieuwe collega voor het callcenter of de sales afdeling? Profiteren van ons uitgebreide netwerk binnen de contactcenter markt en van salesprofessionals? Bewust kiezen voor de garanties en zekerheden van een ervaren intermediair? Upsell neemt u graag de zorg uit handen bij de bemiddeling van nieuwe medewerkers voor uw klantenservice of sales afdeling.

Persoonlijke werkwijze:

Wij gaan zorgvuldig te werk en stellen uitsluitend kandidaten voor die binnen uw bedrijfscultuur passen. Wij screenen onze kandidaten zowel op de “harde” als op de “zachte” criteria. Karaktereigenschappen vinden wij net zo belangrijk als kennis van de markt, producten en diensten.

De kandidaat die Upsell aan u voorstelt, beschikt niet alleen over de benodigde kennis en ervaring, maar past ook daadwerkelijk binnen uw organisatie. Om deze gegarandeerde match zeker te stellen verdiepen wij ons eerst grondig in uw organisatie, de medewerkers en de cultuur.

Voor het werven en selecteren van de juiste kandidaat volgen wij een vaste procedure:

  • Opstellen van het functieprofiel in samenwerking met de opdrachtgever.
  • Vormgeving vacature en plaatsing op de website van Upsell, diverse vacaturebanken en social media platvormen. Wij hebben een eigen linkedIn community maar werven ook via Facebook.
  • Searchen via het netwerk en de kandidatendatabase, gericht werven bij bedrijven welke zijn voorgesteld door de opdrachtgever.
  • Voeren van een criteriumgericht interview.
  • Uitgebreid briefen van de kandidaat over het bedrijf van de opdrachtgever, functieprofiel en cultuur.
  • Schriftelijk voorstellen (d.m.v. profielschets kandidaat inclusief motivatie, persoonlijke indruk en CV).
  • In contact brengen van kandidaten met de opdrachtgever.
  • Uitgebreide feedback van de kandidaat en de opdrachtgever na iedere afspraak.
  • Ondersteunen bij het tot stand komen van de arbeidsovereenkomst.
  • Bezoeken van de kandidaat  in de nieuwe  werksituatie.
  • Opvragen van referenties.